Advertisement

קריסת חניון שערי צדק - התוכנית החדשה להקמת חניון אוטובוסים בארמון הנציב: החל קרב ... - צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים.

קריסת חניון שערי צדק - התוכנית החדשה להקמת חניון אוטובוסים בארמון הנציב: החל קרב ... - צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים.. — real news il (@realnewsil) june 7, 2021. כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. תיעוד של קריסה נוספת בחניון בית החולים שערי צדק pic.twitter.com/72i2fhcvzo. המשטרה הודיעה היום (שני) כי התקבל דיוח על קריסת חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. המשטרה חוששת מקריסת חלקים נוספים בחניון.

מבית החולים שערי צדק נמסר כי בשל קריסת חלק מהחניון החיצוני במתחם שערי צדק, הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16, בשלב זה האזור סגור לתנועה. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושליםpic.twitter.com/c5isnpogro. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. לפי דיווחים מהשטח, מדובר בחלק מהחניון שבו בוצעו עבודות הנדסיות לאחרונה. תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים).

בעקבות קריסת הטריבונה בגבעת זאב - הדרישה לפעול נגד בתי ...
בעקבות קריסת הטריבונה בגבעת זאב - הדרישה לפעול נגד בתי ... from www.kolhair.co.il
כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. חלק מהחניון הפתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני) מבולען שנפער, וכמה רכבים שנפלו פנימה ניזוקו. בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים. בשלב הזה לא ידוע על נפגעים במקום. שבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים, פועלים כעת באירוע של בולען שנפער בחניון בכניסה לבית החולים שערי צדק. בשעות הצהריים (ב') התקבל במשטרה דיווח ראשוני על על קריסת חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. ממשטרת ירושלים נמסר על דיווח ראשוני שהתקבל לפני זמן קצר על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים.

לפי שעה לא ידוע על נפגעים.

חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. המשטרה הודיעה היום (שני) כי התקבל דיוח על קריסת חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. חלק מהחניון הפתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני) מבולען שנפער, וכמה רכבים שנפלו פנימה ניזוקו. סמוך לשעה 14:00 דווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק שנגרם ככל הנראה מבולען שנפער במקום. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס בצהריים (שני) מסיבה שטרם התבררה. הערכת מצב הסתיימה לפני זמן קצר (שני) בבית החולים שערי צדק. תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים). חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. — real news il (@realnewsil) june 7, 2021. תיעוד של קריסה נוספת בחניון בית החולים שערי צדק pic.twitter.com/72i2fhcvzo. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. צפו (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. המשטרה חוששת מקריסת חלקים נוספים בחניון.

חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש החנייה שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה, כשהמכוניות זמן קצר לפני הקריסה נחנך בסמוך חניון חדש במעמד ראש העיר משה ליאון. חניון קרס בבית חולים שערי צדק בירושלים. בולען נפער בחניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. בשלב הזה לא ידוע על נפגעים במקום.

מי שאומר 'לי זה לא יקרה' עלול להיות עוד משקולת שתמוטט את ...
מי שאומר 'לי זה לא יקרה' עלול להיות עוד משקולת שתמוטט את ... from www.davar1.co.il
כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. האם צוותי שערי צדק יביאו את הבארכה?. לא ידוע על לכודים או נפגעים. תיעוד של קריסה נוספת בחניון בית החולים שערי צדק pic.twitter.com/72i2fhcvzo. לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. המשטרה הודיעה על קריסה של חניון פתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים מסיבה שטרם התבררה. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים@veredpelman @suleimanmas1 pic.twitter.com/lqydpav5rq. בשלב זה לא ידוע על נפגעים.

לא ידוע על נפגעים, אך משטרת ישראל:

בולען נפער בחניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים. המשטרה הודיעה על קריסה של חניון פתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים מסיבה שטרם התבררה. זו הסיבה שהובילה לקריסה קריסת החניון בשערי צדק צילום: המשטרה קוראת לציבור שלא להגיע למקום. היחידות לחילוצים מיוחדים של ירושלים ובית שמש כבר החלו בפעולות בשטח לאיתור וחילוץ לכודים, באם יימצאו כאלה. בולען נפער בחניון של בית החולים שערי צדק. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים/נפגעים במקום הקריסה, וכן ניסיונות לאתר רכבים שיש חשש כי נקברו בתוך. לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. בבית החולים מעריכים כי הסיבה לכך היא קריסת חלק ממנהרת כביש 16 שנחפרה מתחת לבית החולים, כחלק מפרויקט הכניסה החדשה לירושלים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro.

חניון קרס היום (שני) בבית חולים שערי צדק בירושלים. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים/נפגעים במקום הקריסה, וכן ניסיונות לאתר רכבים שיש חשש כי נקברו בתוך. — כאן חדשות (@kann_news) june 7, 2021. עם סיום הטקס קרס החניון הישן. חניון קרס בבית חולים שערי צדק בירושלים.

היי סקיוריטי | שליטה ובקרה
היי סקיוריטי | שליטה ובקרה from hisec.co.il
חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. בשלב הזה אין דיווח על נפגעים אך כוחות כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל פועלים במקום, אין חשש ללכודים. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. חניון קרס היום (שני) בבית חולים שערי צדק בירושלים. המשטרה חוששת מקריסת חלקים נוספים בחניון. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. היחידות לחילוצים מיוחדים של ירושלים ובית שמש כבר החלו בפעולות בשטח לאיתור וחילוץ לכודים, באם יימצאו כאלה.

חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים.

בשלב הזה לא ידוע על נפגעים במקום. בולען נפער בשעות הצהריים בחניון החיצוני של בית החולים שערי צדק בירושלים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. בשעות הצהריים (ב') התקבל במשטרה דיווח ראשוני על על קריסת חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. עם סיום הטקס קרס החניון הישן. חלק מהחניון הפתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני) מבולען שנפער, וכמה רכבים שנפלו פנימה ניזוקו. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים או נפגעים. תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים). — כאן חדשות (@kann_news) june 7, 2021. בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. לא ידוע על לכודים או נפגעים. המשטרה הודיעה על קריסה של חניון פתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים מסיבה שטרם התבררה.

Posting Komentar

0 Komentar